Dieta jogurtowa, czyli jak schudnąć 6 kg w 14 dni

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Wiele diet zakłada rezygnację niemal z wszystkich produktów żywieniowych. Dział to inwazyjnie na organizm, ponieważ często pozbawia go wielu wartościowych substancji odżywczych. Po powrocie do normalnego trybu życia dopada człowieka efekt jojo, a czasem waga winduje wyżej niż przed zastosowaniem diety. Odpowiedzią na przytoczone problemy jest dieta jogurtowa, czyli jak schudnąć 6 kg w 14 dni.

Dieta Jogurtowa

Dieta jogurtowa zakłada, że w ciągu 14 dni schudniesz nawet o 6 kilogramów, ale zakładając, że zastosujesz poniższe wskazówki. Postawą diety są naturalne jogurty i kefiry bez maślanki, która zawiera zbyt wiele tłuszczy. Podczas dwóch tygodni zmagań z wagą można spożywać jogurty nie tylko podczas głównych posiłków, ale także stosować je jako przekąski. Podczas diety można jeść niemal wszystko z umiarem, a jedyne czego należy unikać to czerwone mięso i tłuste ryby. Żywe kultury bakterii zawarte w produktach naturalnych pochodzenia mlecznego ułatwią procesy trawienne zachodzące w żołądku i jelitach. Dieta zakłada trzy posiłki dziennie bogate głównie w jogurty i kefiry z przekąskami. Dołożyć do tego można owoce i warzywa, które zapewnią odpowiednią ilość cukrów i witamin. Ważne jest, aby także wypić minimum 1, 5 litra wody dziennie.

Dieta jogurtowa, nie dla wszystkich

Dzięki zróżnicowaniu dieta jogurtowa jest bogata w składniki odżywcze i minerały. Organizm nie jest pozbawiony materiału budulcowego czy odżywczego. Zmagania z wagą nie powodują działa inwazyjnego, omdleń czy ogólnego złego stanu samopoczucia. Dieta jogurtowa nie jest zalecana osobom mającym problemy z trawieniem białek czy z wydolnością nerek. W przypadku problemów trawiennych lub z nerkami należy skontaktować się z lekarzem, który określi, czy dieta białkowa nie wpłynie negatywnie na zdrowie.

Dieta jogurtowa jest bardzo skuteczna, ale przy założeniu, że posiłki będą regularne, wykluczające tłuste czerwone mięso i ryby. Podjadanie cukrów prostych typu słodycze, duża ilość węglowodanów (makarony) utrudnią utratę wagi. Bogata dieta w białka, witaminy i składniki mineralne w zupełności wystarczy, aby odżywić organizm.

Share.

Leave A Reply

Copyright © 2017.