Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

więcej informacji zamknij

Reklamacje

Zgłoś reklamację mailowo: reklamacje@my-life.pl

 lub telefoniczne

+48 797 533 197

Instrukcja składania reklamacji: 

Krok 1: 

Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.

Krok 2: 

W ciągu 7 dni przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.

Krok 3: 

Po zatwierdzeniu Twojej reklamacji wyślij do nas produkty, które chcesz zwrócić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Krok 4:

 Zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconych produktów.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji usługi.

Wymiana

Zgłoś wymianę mailowo: reklamacje@my-life.pl

 lub telefoniczne

+48 797 533 197

W ciągu 48 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.

Instrukcja wymiany: 

Krok 1: 

Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.

Krok 2: 

Daj nam 48 godzin na odpowiedź. Wyślemy do Ciebie maila z ważnymi informacjami.

Krok 3: 

Po zatwierdzeniu Twojej prośby wyślij do nas produkty, które chcesz wymienić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Krok 4: 

Wyślemy te same produkty w ciągu 24 godzin od otrzymania od Ciebie produktów, które chcesz wymienić.

 Jeśli będziesz chciał wymienić produkty na inne prosimy, abyś złożył nowe zamówienie, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni. 



Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru.

Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług.