Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.

zamknij

Kategorie

Reklamacje

Zgłoś reklamację mailowo: reklamacje@my-life.pl

 lub telefoniczne

+48 500 879 216

Instrukcja składania reklamacji: 

Krok 1: 

Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.

Krok 2: 

W ciągu 7 dni przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.

Krok 3: 

Po zatwierdzeniu Twojej reklamacji wyślij do nas produkty, które chcesz zwrócić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Krok 4:

 Zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconych produktów.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru.

Kliknij i pobierz formularz reklamacji usługi.

Wymiana

Zgłoś wymianę mailowo: reklamacje@my-life.pl

 lub telefoniczne

+48 500 879 216

W ciągu 48 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.

Instrukcja wymiany: 

Krok 1: 

Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.

Krok 2: 

Daj nam 48 godzin na odpowiedź. Wyślemy do Ciebie maila z ważnymi informacjami.

Krok 3: 

Po zatwierdzeniu Twojej prośby wyślij do nas produkty, które chcesz wymienić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.

Krok 4: 

Wyślemy te same produkty w ciągu 24 godzin od otrzymania od Ciebie produktów, które chcesz wymienić.

 Jeśli będziesz chciał wymienić produkty na inne prosimy, abyś złożył nowe zamówienie, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni. 



Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru.

Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług.