Bestsellery
Homocyne B-complex 576,6 mg...
Pomoc w utrzymaniu prawidłowego poziomu homocysteiny
- Zawiera najlepiej przyswajalne, bioaktywne formy witamin
- Aktywna postać kwasu foliowego przebadana klinicznie (6S)-5-Methyltetrahydrofolic (5-MTHF)
- Kapsułka jest w 100% roślinna
- Skład odpowiedni dla wegan
- Produkt nie zawiera sztucznych dodatków i wypełniaczy
Renostav 120 kapsułek...
Naturalny kolagen morski 100% z ryb
- Pomaga zmniejszyć uczucie dyskomfortu i sztywności stawów
- Kolagen wpływa na odbudowę naturalnych włókien kolagenowych i regenerację tkanek stawowych
- Wykazuje właściwości przeciwreumatyczne
- Stymuluje metabolizm komórek chrzęstnych i kostnych
- Wspomaga leczenie przy zmianach zwyrodnieniowych stawów i wspiera ich właściwe utrzymanie
- Produkt bez sztucznych dodatków i wypełniaczy
Magnez B6 150 tabletek...
Wysoko przyswajalna organiczna forma cytrynianu magnezu
Produkt polecany na:
- Stres i rozdrażnienie
- Skurcze mięśni
- Wzmożone zmęczenie i znużenie
Berberyna HCL 400mg 60...
Naturalny alkaloid - chlorowodorek berberyny 400 mg. Obniża poziom glukozy (cukrzyca typu II) i cholesterolu we krwi, wspiera procesy odchudzania.
- Reguluje gospodarkę cukrową
- Obniża stężenie cholesterolu
- Obniża poziom lipidów
- Usprawnia procesy metaboliczne
- Wpływa korzystnie na redukcję tkanki tłuszczowej
- Produkt wolny od sztucznych dodatków i wypełniaczy
- Szklane opakowanie
Reklamacje i Wymiana
Reklamacje
Zgłoś reklamację mailowo: reklamacje@my-life.pl
lub telefoniczne
+48 500 879 216
Instrukcja składania reklamacji:
Krok 1:
Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.
Krok 2:
W ciągu 7 dni przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.
Krok 3:
Po zatwierdzeniu Twojej reklamacji wyślij do nas produkty, które chcesz zwrócić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Krok 4:
Zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconych produktów.
Kliknij i pobierz formularz reklamacji towaru.
Kliknij i pobierz formularz reklamacji usługi.
Wymiana
Zgłoś wymianę mailowo: reklamacje@my-life.pl
lub telefoniczne
+48 500 879 216
W ciągu 48 godzin przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i damy Ci odpowiedź drogą elektroniczną.
Instrukcja wymiany:
Krok 1:
Zadzwoń do nas lub wyślij e-maila i krótko opisz sytuację.
Krok 2:
Daj nam 48 godzin na odpowiedź. Wyślemy do Ciebie maila z ważnymi informacjami.
Krok 3:
Po zatwierdzeniu Twojej prośby wyślij do nas produkty, które chcesz wymienić wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Krok 4:
Wyślemy te same produkty w ciągu 24 godzin od otrzymania od Ciebie produktów, które chcesz wymienić.
Jeśli będziesz chciał wymienić produkty na inne prosimy, abyś złożył nowe zamówienie, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto w ciągu 7 dni.
Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy sprzedaży towaru.
Kliknij i pobierz formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług.